کوثرکوثر، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
بابا صادقبابا صادق، تا این لحظه: 44 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
مامان سارامامان سارا، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

کوثر و محمد رضا مشکوری

بدون عنوان

1392/1/19 18:53
نویسنده : مامان سارا
202 بازدید
اشتراک گذاری

یک چند روزی بود که وقت نکرده بودم بیام عکس هاتو آپلود کنم اخه حالا دیگه هر چی بزرگتر داری میشی بازیگوشتر هم میشی برای همین بیشتر باید مراقبت باشم خوب به هر حال اینم عکس دختر بازیگوش من خونه مامان جون

totalgifs.com barrinhas gif gif 01.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 38.gif

البته این لباسی که تنته مامان جون برات دوخته دستش درد نکنه

خوب اینم دختر ناز من در حال شکلک در اوردن

totalgifs.com barrinhas gif gif margaridinhas.gif

روز جمعه رفتیم پارک شهر اما چون خیلی شلوغ بود چند تا عکس بیشتر ازت نگرفتم اونم خیلی خوب نشد ولی باز از هیچی بهتره

totalgifs.com barrinhas gif gif 41.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

چند شب پیش وقتی میخواستیم بریم بیرون به بابایی گفتم کنار باغچه حیاط نگهت داره تا چند تا عکس ازت بگیرم ولی مگه گذاشتی همش میخواستی بشینی رو زمین این یکی هم با کلی مکافات گرفتم

totalgifs.com barrinhas gif gif barraa84.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)