کوثرکوثر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
بابا صادقبابا صادق، تا این لحظه: 44 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
مامان سارامامان سارا، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

کوثر و محمد رضا مشکوری

میهمانی رفتن

1391/10/6 15:32
نویسنده : مامان سارا
197 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان هر وقت که از خواب بلند میشی پتوتو میندازی رو خودت که باهات بازی کنم وپیدات کنم منم هی میگم کو کوثر خانم و تو هم از زیر پتو بیرون میایی و میخندی قربون خندت بره مامانی

وای خدای من دختر گلم داره دست به وسیله های اطرافش مثل تخت ومبل و...... میگیره و راه میره عزیزززززززززززززززمادر دووووووووست دارمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

تازه کوثر گلم هی میخوابه و سرشو میذاره روی دستش وناز میکنه که من یا بابایی نازشو بخریم عزیز مامان خیلی شیرین میشی مثل بستنی

دیشب رفتیم خونه ی مامان بابایی{ننه جون}و لباس نارنجی تنت کردم مثل پرتقال شده بودی که دو تا عکس ازت گرفتم یکی خودت تنها یکی با پوریاbaby hush

ني ني شكلك

این دندون در اوردن هم شده یک توهم دوباره داره اب از دهنت میاد و بینیت هم گرفته نمیدونیم دیگه چیکار کنیم تا این دندون بیرون بیاد ولی در هر صورت ما عجله نداریم فقط تو عزیز دلمون اذیت نشی ما که به هر سازی زدی رقصیدیم اینم یه مدلش

شکلک های شباهنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)